Pages

Friday 22 July 2011

olD sKoLL picTA.

setelah diselongkar folder2 dalam lappy aku, terjumpa pic2 kenangan aku dulu smesa di sekolah, zaman2 remaja dlu la.. hehe/.. ni dya..
 ni sewaktu aku pergi ke phuket, untuk lawatan MAJLIS PENGHUNI KOLEJ KEDIAMAN pada tahun 2007/2008. sebelum game lwan bola.. hahaha.. aku jdi striker time ni.. haha.. menang..??? jangan tanya laa.. hehe
 this is when im in form 3.. mewakili pasukan kadet bomba sekolah dalam peringkat negeri perlis.. time ni kami nom 3 peringkat negeri. ketua platun aku, analia dpat ketua paltun perempuan terbaek. rindu this moment. mcm2 kenangan la.
 ni kat pntai batu buruk, lwatan dak2 hostel syed omar, geng2 senior n geng cari lubang, (geng saham laaa).. hahaha.. wwaaa.. my friend...
 jamuan asrama.. ceeewa... bob, yob, alip.. n ramai lagi la.. geng senior.. hahaa
ni pic aku kecik2 dlu.. haaa.. pecaya tak.. aku dlu dlm band sekolah.. hahaa.. ni smasa smbut perarakan game ape ntah.. kami kna buat persembahan.. cumey2lagi time ni.. haha.. cube cari aku kat mna... hahaa

No comments:

Post a Comment